5 czerwca, 2020

Budujesz dom? Mamy dla Ciebie ważne informacje?

Budujesz dom Mamy dla Ciebie ważne informacjeWszystko zaczyna się od dobrego produktu, nad jakością którego w naszej firmie czuwa własne studio architektoniczne i pion realizacji inwestycji.

Kompleksowe podejście do procesu budowlanego, od projektu po oddanie kluczy to solidna podstawa, dzięki której klienci chętnie do nas wracają i polecają nas swoim znajomym. Wszystkie nasze działania mają na celu budowanie długofalowych relacji z klientami i pozytywnych doświadczeń związanych z nowym mieszkaniem. W komunikacji marki liczy się przede wszystkim dialog z klientem. Miejscem takich rozmów coraz częściej jest internet i social media, ale nasza komunikacja odbywa się wielokanałowo. Informacje zwrotne przekazywane bezpośrednio pozwalają szybko udoskonalać nasze produkty. Subskrybując nasze kanały, poza najświeższymi informacjami, klienci mają możliwość poznawania swoich przyszłych sąsiadów, umówienia się na wspólny trening lub spacer z psem wzdłuż Odry. W ten sposób budują się społeczności sąsiedzkie, które dla nas jako dewelopera realizującego osiedla społeczne są niezwykle ważne. To często szansa, aby życie osiedlowe zaczęło się toczyć długo przed zakończeniem budowy. Z przyjemnością obserwujemy zintegrowanych sąsiadów, kiedy wprowadzają się do nowego mieszkania.

W przypadku naszych inwestycji największe znaczenie mają trzy kanały dotarcia do klienta: outdoor, internet i relacje, jakie zbudujemy z klientami.

Realizujemy inwestycje wyłącznie w atrakcyjnych lokalizacjach w związku z tym najistotniejsze jest odpowiednie oznakowanie terenu inwestycji i usytuowanie reklamy zewnętrznej w najbliższym sąsiedztwie tak, żeby potencjalni klienci wiedzieli, że w tym miejscu powstaje projekt. Drugim kanałem jest internet, najistotniejszy w tej chwili sposób dotarcia do nabywców, który w ciągu ostatnich 10 lat zyskał na sile i praktycznie wyparł reklamę prasową. Trzecim, najważniejszym sposobem komunikacji jest zaufanie, budowane w ciągu blisko 35 lat naszej działalności. W każdej inwestycji mamy kilkudziesięciu klientów, którzy kupują kolejne mieszkanie lub kilka mieszkań i rekomendują zakup rodzinie oraz znajomym.

Dodaj komentarz