Najlepsze są tłuszcze roślinne

Najlepsze są tłuszcze roślinne

Jak je przemycać w diecie? Jako dodatek do sałatek, w orzechach jako przekąska, w siemieniu lnianym dosypanym do owsianki.

Tutaj wyjątkowo ważny jest umiar. Sałatka powinna być skropiona oliwą, a nie w niej pływać. Przeciętny Kowalski powinien jeść 30 g orzechów dziennie codziennie, a nie rzucać się od razu na całe opakowanie 100 g.

Piramida żywieniowa

Tłuszcz znajduje się na szczycie piramidy, czyli w waszej diecie powinno być go najmniej. No i nie zapominajcie o wodzie (słodkie napoje wypadają z jadłospisu), ograniczeniu alkoholu i słodyczy, niedosładzaniu herbaty czy kawy, stosowaniu dużej ilości ziół zamiast wszędobylskiej soli. Pewnie teraz myślicie: przecież to takie oczywiste! Pewnie, że tak.

Tylko czy stosujecie się na co dzień do tych wszystkich zasad, jeżeli to takie proste?

Podstawy są najtrudniejsze i założę się, że prawie każdy z was będzie miał jakiś element w swojej diecie, nad którym będzie musiał jeszcze trochę popracować. Nie poddawajcie się i spróbujcie jeszcze udoskonalić swoją dietę, zaczynając właśnie od podstaw. Małymi krokami do przodu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>